Gissa vem som har namnsdag idag.

Biologiprovet igår var svårt, jag kunde typ ingenting x)
På ridningen var det hoppning. Eller, nästan iaf. Men det var kul, jag red Titzi :)
Idag var dan ganska slapp. Åkte in till stan vid halv fem-tiden och träffade Jonas. Vi fikade och promenerade i några timmar, det var trevligt ;)
Men nu har jag typ världens blåsor på lilltårna. Eller, dom är inte så roliga. Aj, säger jag bara.
Träffade Amanda när jag skulle åka :)
imorgon ska vi in till stan med skolan och kolla på blå tornet typ. Tråkigt. Men jag och Sofia ska iaf på EF möte senare, så vi ska väl shoppa och äta lite när vi ändå är i stan innan (:
På fredag blir det party. Not. Men det blir Twilight och tältning, så det ska bli lite.. intressant xD Nämen, Jojjo, Amanda o Mimmi kommer och sen ska vi hitta på lite saker.
Så jag måste städa. Hehe.
Good night everybody <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nationella prov i NO kan ta sig. HÅRT.



Det är jobbigt att ha blåsor. Jag och min kompis gick 1,5 mil med converse men vi slapp blåsor :D

2009-05-16 @ 15:45:29
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0