Gotland here I come!

Linda är en rolig liten prick. Sånt gillas :)
Haha, igår kväll blev det kanske inte riktigt som jag och Amanda hade tänkt oss, men något blev det iaf :P
Idag har jag vaknat upp hos Amanda och sedan cyklat med henne till V-by och träffat Mimmi :)
Efter det åkte jag hem, sen till Ulriksdal på klasspicknick, sen farfar på Lidingö och sen hem igen :P Mycket resande idag ^^
Nu har jag iaf precis packat klart. Hoppas jag inte glömt nåt. Ops.. extra skor kanske man borde ha? Men.. vet inte om jag orkar ta med det.. Då får jag nog inte igen väskan. Regnkläder kanske man skulle ha också? :S Får kolla listan sen..
Imorgon ska jag upp tidigt för att (förhoppningsvis) steka pancakes till breakfast så att jag kan ha det till lunch sen :P Vettefan vad jag ska äta till middag. Jag tror jag skiter i det (A)
Men nu ska jag duscha. Puss <3

ps. Glöm inte att smsa/ringa när jag är på Gotland ;) Kommer hem på fredag kväll.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Mest twilightbloggar ;)

2009-06-07 @ 19:01:12
URL: http://cheriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0