Helgen är över,

Nu är den underbara långhelgen passé. Imorgon är det skola. Hoppas vi får tillbaka biologiproven då. Sen ska jag träffa Jonas :)
Från torsdag till idag har jag vart ute på landet. Det var härligt. Träffade alla Alholmen-tjejorna igen, och allt kändes som vanligt. Det är så skönt, oavsett hur mkt ens liv och kompisar har förändrats så känns allt bara så tryggt och likadant där ute.
Vi filmade faktiskt lite. Det blev jävligt roliga klipp. Många misslyckade, och det gillas ju ;D
Idag försökte Biggles stänga in mig i sin betesbur. Det var lite inressant.
På vägen hem så ringde en tjej från Eiras mobil till min mobil och undrade om det var min mobil hon hade hittat. Liksom, hur tänker människan egentligen? xD Allt löste sig tillslut iaf.
Jenny kanske är  dräktig.
Sprang ca 5 km när jag kommit hem idag. Det var jobbigt. Nu har vi träningsvärk :]
På onsdag, då jävlar Amanda! (A) ;)
Nu ska jag förhoppningsvis kolla på film. Antingen "Transporter 3" eller "Pirates of the Caribbean"(?)
Pöss <3

Kommentarer
Postat av: Pundaren

Jaförfan! På onsdag ;D <3

Det kommer säkert gå åt helvet för mig, för jag har skadat mig.. xD Men jaja! Jag är jävligt taggad ändå ;) <33

2009-05-25 @ 16:29:46
Postat av: sofia

undra om vi blir klara med morden på Alholmen nån gång och vad resultatet blir ;-)

2009-05-26 @ 22:25:27
URL: http://deepmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0