Inga prov kvar :)

Idag var klassen i Flemmingsberg. Vi såg på en rättegång. Rattfylla. Den tilltalade erkände allt, så det var lite tråkigt. Men ändå intressant att se hur det går till.
Sen åkte vi till sthlm södra och åt, och sen till KTH eller vetenskapens hus. Där byggde vi legobilar som drevs av solceller. Jag och Linnéa kom tvåa :) Fast dom som vann hade två motorer på varje bil, så det var ju lite fuskigt. Men det var kul att bygga iaf, tycker jag.
Sen fikade vi lite snabbt och efter det fick vi en snabb rundtur på nån ljus-grej. Kommer inte ihåg vad det hette.
Dragspelslektion blev det senare. Sista för terminen.
Imorgon ska jag till landet. Ska va där hela långhelgen. :D
Nu ska jag kolla på "Lie to me", puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0