Jag är tjock :D

I torsdags var klassen på ett museum i stan. Jag och Eira hade liite problem att hitta dit xD
Sen så åkte jag och Sofia till Karlaplan (I like it, upptäckte jag) och åt, och gick sen på EF-mötet.
I fredags tältade jag, Jojjo och Amanda på min tomt xD Jag vaknade med ett antal gånger under natten pga kylan. På morgonen var det varmt och ljust dock, men man såg ju otroligt vacker ut, + att jag på nått konstigt sätt legat på mina framtänder så att dom var ömma halva lördan xD
På lördan åkte jag till landet. Kom hem idag. Inga kompisar va ute, men det va rätt kul iaf. Slappade mest :)
Melodifestivalen va ju igår. Blev positivt överraskad faktiskt. Alla brukar ju va skitdåliga. Men inte i år, enligt mig. Tyckte om bl.a Islands och Danmarks bidrag :) Norge va ju rätt bra, men blev förvånad över att dom vann så stort ;o
Nu ska jag skriva en engelska uppsats. Fick en rolig idé av en liten person.. Just det ja, jag måste skriva en frivillig uppsats till imorgon typ för att kunna få mvg i engelska..
Så, nu ska jag skriva uppsats och kolla på Burn Notice (<3). :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tittade inte på tävlingen, jag brukar bara kolla på poängen. Jag har hört norge, finland & sverige och av dom är faktiskt norge bra. :)

2009-05-17 @ 21:03:10
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Tacktack! :D

2009-05-18 @ 19:41:20
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0