Jag tror inte att ni förstår..

Red Titzi idag. Vi red ut. det var kul :) Titzi va pigg. Typp väldigt pigg. I galoppen xD Fort som fan gick det. Och hon sparka bakut mot Mulle. Det va ovanligt :P
Nu har jag lite problem här. Amanda och Jojjo är dumma D:
Dom höll fast mig och ringde.... men dom får nog ändå inte som dom vill. Men det vet dom inte än.
Jag tänker prata med Eira imorgon. För hon kanske tycker likadant om jag. Till skillnad från A & J. Det känns ju nödvändigt. Bara för att få höra någon annan säga det som jag tycker. Men jag är lite förvirrad. Fast ändå inte. Och jag behöver hjälp. Jag vill träffa min lilla psykolog igen. Det var länge sen vi sågs :( Men snart är det sommarlov. Då har vi kanske tid.
Nu babblar jag på här och ni fattar ingenting. För ni vet inte ens vad jag pratar om, Det är ju bra.
Jag borde väl egentligen lyssna på dom små psykfallen. Men det är svårt. Jag vill inte göra saker mer komplicerade än vad de redan är. Att jag alltid måste tänka så mycket. Fuck.
Det här är verkligen så typiskt mig. Sorgligt nog.

Kommentarer
Postat av: Pundaren

Vi vill bara träffa honomo.. vi lovar att inte göra bort dig eller göra något dumt xD <3

Nu har vi ju bokat hära! :) Sunna, Jojjo och jag är jävligt taggade ;D

Känn inte som att vi pressar dig bara.. vi vill bara att du ska släppa loss lite kvinna! xD <33

Men kom ihåg att du alltid kan prata med oss, fast vi lite udda.. haha xD <3

2009-05-27 @ 00:17:24
Postat av: Mimmi

I miss you baby :* Snart ses vi ;)

2009-05-27 @ 19:51:22
URL: http://varhastpalette.blogg.se/
Postat av: Nina

Önskar att jag förstod vad du pratar om, hihi (a) men hoppas att löser sig.

2009-05-29 @ 23:36:03
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0