Muppfing!

Igår var Biggles en aning jobbig. Så han fick sova utomhus. Jag somnade iaf runt halv 2. Vaknade av mig själv kl 6 och hade skitont i magen. Så har sovit i 4½ timmar. Det var faktiskt ganska skönt.
Biggles är en brat. Typ. Vad bra jag har uppfostrat honom.
Idag regnade det. Det gillas inte.
Gymmade för första gången på typ 1½ vecka. Sen var jag lite trött. Efter de senaste dagarna.. :P
Ser lite ut so att jag kan va med Mimmi och Amanda på söndag :D Och förhoppningsvis hinna med klasspicknicken också.
Har inte så mycket att skriva.. Hoppas det blir bättre väder imorrn, för då ska det grillas ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

wohoo vädret blev bra :-)

2009-05-30 @ 20:01:26
URL: http://deepmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0