Sugen på myspys.

Åh vad jag är sugen på en liten myskväll för mig själv. Badskum, ansiktsmask, musik, mysig badrock, rolig film.. låter det inte lockande? Det gäller bara att ha tid.
Å andra sidan måste jag komma ut mer på kvällarna. Typ som med Amanda igår. Lulla runt i Bromma kl 12 på natten :D Så när folk vill hitta på nåt på lördags eller fredagskvällar får dom säga till.
I veckan som kommer blir det lite fullt upp. Kan iaf säga att det äntligen blir studsmattekväll igen hos Eve på fredag! Det ser jag fram emot (:
Jag har en ny favoritlåt. Tack Amanda.
Den är fin. Lyssna. Och ni som inte gillar stilen kan ju läsa texten iaf (A)
Haha, nej, jag ska inte tvinga er.



Förresten så kan alla lägga märke till hur mycket aktivare jag har blivit på min lilla stackars blogg.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, den där låten! Är inte den jättegammal? Eller från mellanstadiet i alla fall?

Den är rätt okej ;)

2009-05-04 @ 16:27:49
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Nina

Är också väldigt sugen på en spadag, tänk vad skönt.. :]

2009-05-12 @ 15:45:26
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0