Tjejkväll á la Curves

Var på tjejkväll på Curves idag. Det var kul, massvis med.. tjejer xD
Dom hade iaf lite kläder, hudvård, smink, massage mm. Så provade det mesta :)
Mamma vann en mascara från Mary Kay! :D Så nu ska jag sno den :] Hihi.
Imorgon ska vi till nån bondgård i Järna. Blä. Och vi missar pannkakor. Och slutar 2 timmar senare. Och massa skit. Just det, vi kommer stinka skit. säkert.
Men sen drar jag till Eve iaf, och det blir ju skoj :)
Amanda kan inte flumma runt med mig i Bromma kl 12 på natten på lördag. För hon ska sova hos sin pappa i Sumpan. Och det finns läskiga människor där D:
Bytte bok idag på svenskan (vilken man ska referera). Bytte till "Jenny" av Jonas Gardell. Den verkar bra. Sorgligt nog så känner jag igen mig i den..
Men nu ska jag gå och lägga mig. Ska gå hemifrån 7.00 imorgon pga den fucking bondgården! Annars går jag hemifrån 7.50 typ. Kan bli 8.05 om jag är seg xD
Iaf. Nu skulle jag gå och lägga mig. Natti natti^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0