1 november

Igår hade mamma halloweenfest. Så det blev till att fixa hela dan tills gästerna kom och sen sitta md och prata tills kl 1, då dom gick.
Mamma hade gjort otroligt mycket och en hel del efterrätter, plus att Irmeli (som fyllde år igår) tog med sig paj och tårta, så mer än mätt blev man!
Och nu har vi rester för.. en tid framöver.
Men vet ni vadvi har typ übermycket av? Godis. Inte bra. Jag kommer bli hur fet som helst. Fast jag ska inte äta nåt på vardagarna :P Men iaf, jag o mamma hade köpt massa godis, sen fick vi en stor påse godis av en av mammas kompisar och sen fick jag och Daniel varsin jättestor påse godis.
Så nu har vi iaf jättemkt godis, och jag har inget filmkväll inplanerad. Typiskt eller vad?
Idag har jag dansat dansmatta (jag bestämde mig för att motionera inomhus), gått 4 kmmed Isa och klippt Biggles klor (ett lagomt ansträngande jobb att hålla fast en sprattlig 7-kilos-knutt).
Biggles har fått ett nytt smeknamn förresten, Kartoffelkopf ;)
Tråkigt att lovet är slut, ser inte fram emot imorgon ;/
Det var allt från mig. Nu får ni några bilder från igår^^

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag bangar inte på filmkväll. Filmkväll? :D

2009-11-03 @ 19:20:19
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0