But never will I break

Så, då var det äntligen helg!
Vad har jag haft för mig idag då? Matte, idrott (hopprep, pingis, LIMBO! Jag var ganska bra faktiskt!), varit ute 4 timmar, curves och lite mer.. En trevlig dag med fin väder för en gångs skull :)
Känner mig duktig som städat 2 burar + mitt rum, gymmat, gått en hel timme med Isa, och börjat med engelskan. Vi ska prata på engelskan nämligen, och då ska man välja en artikel att prata om. Och nu har jag hittat en. Den handlar om en man som ströp sin fru när han sov. Lite creepy?
Den här helgen blir det troligtvis att träffa Amanda o Jojjo, plugga och slappa. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: FRAPP

Svar: Hihi, tack så mycket! :)

2009-11-21 @ 18:21:41
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0