Fars dag

Igår var det uppstignig vid sju, plockade upp Eira halv åtta, och sen åkte vi till utställningen.
Domaren som bedömde Biggles visade för en aspirant samtidigt, så han var nog lite extra hård. Biggles fick bara 88,5 , med avdrag för bl.a fällning och låg vikt (6,8 kg). Men lillkillen skötte sig bra och trivdes iaf, så det var ju bra :)
Vi (jag, Eira och mamma) kollade mest på kaninhoppningen, och vid lunchtid gick vi till Sollentuna food court. Wow! Allt kändes high tech, samtidigt som det kändes som att man satt i en djungel. Och dom hade typ florist-SM. Vackra brudbuketter och arrangemang avsedda för kronprinsessan!
'

Idag var Petri här på förmiddan. Sen åkte jag, mamma och Daniel till mormor och morfar och firade fars dag med lunch på Rindö krog och fika hemma hos dom.
Resten av dagen (kvällen) har gått åt till att plugga historia (så j*vla mycket att läsa!) och slappa lite vid tvn med Flash forward, en bra serie ;)
Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med provet imorgon, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0