Första advent

Igår blev det att åka till gamla EKS och kolla på 12ans spel (Trivsel, den var ganska bra) och sen hem till Outi. Det blev julmys och byta julklappar, god mat och mycket prat (varav jag inte förstod 25% pga att dom pratade finska). En trevlg och jag kom hem nån gång vid ett-tiden.
Idag var jag och mamma till coop (köpte bl.a 20 m julklappspapper och 50 etiketter, redo för julen?) och sen åkte vi till Kristofferskolans julmarknad. Eira var tyvärr sjuk, så hon var inte där, och Sunna kunde jag inte hitta heller. Så jag fick gå runt med mamma. K's julmarknad är.. inte lika bra som EKS. Hittade ingenting där^^
Resten av dagen borde jag ha pluggat, men den spenderades växelvis framför tvn.
Just nu sitter jag och är dryg på sms. Så innan jag börjar va dryg här också så ska jag gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evepeve

Visst var spelet bra?? :D haha han byråkraten - typ leon? :s - var fan bäst! x)

2009-12-01 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0