Fredagsmys

Vi fick tillbaka idrottsproven idag. Jag fick MVG! Det trodde jag faktiskt inte om det provet..
På idrotten spelade vi fotboll, basket och innebandy. Jag fick en fotboll i magen. Det blev en röd ring. Och man kunde se mönstret på bollen. Men vet ni vad? Jag grät inte.
Bebbarna fick prova varandras burar idag. Biggles är hälften så stor som Rufsans bur typ. Rufsan är ungefär lika stor som Bigs matskål. Intressant?
Halva eftermiddagen spenderades i Vällingby C. Jag gick först själv och letade efter en julklapp som ska lottas ut till  någon av mammas kompisar. Men jag hittade inget bra i rätt prisklass (50:-), så det fick bli lite choklad.
Jag älskar ÖB. En underbar affär. Allting är så billigt.
Senare följde jag med mamma till centrum efter gymmet, också på jakt efter en julklapp. Det blev några fina ljus tillslut.
På kvällen kom Anneli hit. Vi hyrde och såg på filmerna "Wild child" och "The proposal". Båda är bra komedier tycker jag, fast den sistnämda var lite bättre. Tror jag :)
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: FRAPP

Jag älskar båda filmerna! Fast Wildchild ligger på min top 5 favoritfilmer-lista, hihi.

2009-11-28 @ 18:02:29
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0