If I could be like that

Här sitter jag med ipodlurarna i öronen och lyssnar på 3 doors down - Father's son. Jag älskar 3 doors down. Jag kan typ alla låtar utantill. Lagom sorgliga låtar sådär, som handlar om saker som jag gillar ;) Haha, lite svårt att fatta vad jag menar kanske..
Dagens diss: Tele2. Man känner sig väldigt hjälplös när det inte funkar att skicka sms.
Dagens hiss: Tyskan. Jag kände faktiskt att jag förstod typ allt.
Juste, vi ska göra egna projekt på naturkunskapen. Vi lottade ämnena, men temat är typ miljö (solenergi, greenpeace, osv). Gissa vad jag fick?! Daggmaskar! Haha! Så nu ska jag skriva en naturvetenskaplig rapport på minst 2 sidor om daggmaskar och deras effekt på miljön..
Imorgon har jag skola 9.40-12.00. Nice!
Så nu ska jag va uppe onödigt länge och bara slappa med musiken i öronen. Men godnatt på er andra! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0