I'm so happy, I'm so glad, that I got you

Idag hade vi HLR på gympan, mina lungor är inte gjorda för sånt, skitsvårt att blåsa ju!
Fick tillbaka svenskadiagnostesten. Jag fick betygen 7/9 på läsförståelse och 5/9 på stavning. Mamma typ, "oj då har du nåt att jobba med." Hehe.
Imorgon blir det sovmorgon (äntligen!), Sri lanka-info, vaccinering (vi har redan börjat diskutera mitt testamente) och två lektioner (: Sen ska jag träffa Sunna och Amanda i v-by ;)
Just nu är jag trött och glad och längtar efter allt roligt som kommer hända i helgen :)
Och så är jag lite sur på Biggles som inte vill komma in. Så nu ska jag gå och leta efter honom, puss :*

Kommentarer
Postat av: Elin HS

WOOOHOOO Du träffar mig :D:D:D tihiii <333

2009-11-12 @ 22:38:35
URL: http://lyckopillerelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0