It's those little things that mathers

Mitt planerade pluggande gick inte så bra. Får plugga i helgen istället. Har bara gjort matten, som var de som behövde göras idag.
Men vad gjorde jag av tiden denna fina studiedag då? Den sorgliga sanningen: kollade på tv. Inte hela dan, men. Och tränade på gymmet. Det var kul, Albinette fick för sig att vi skulle göra följa John ;)
Idag har det snöat! Typ hela dan faktiskt. Haglat har det gjort också, då cyklade. Trevligt? Nej. Smärtsamt? Ja. Det är vid sånna tillfällen som man önskar att man hade hjälm.
Nä nu ska jag nog stänga av, jag har ju inte hunnit sova ut än efter festen! Så lite sömn måste jag få i natt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, det tänker jag. Inte frivilligt.

Jag är sjukt rädd för sprutor nämligen haha :p

2009-11-05 @ 22:03:51
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0