Kalas @ Elin

Nu ska ni få höra hur duktiga jag och Sunna var. Vi bakade "chokladrutor" till Elin, men tänkte inte på att våran fina hjärtform var lite mindre än en långpanna. Så kakan var bara smet när vi tog ut den första gången. Efter att ha fått va inne i ugnen i en kvart till så såg den fin ut. Vi stack hål på den för att kolla, och upptäckte att den var väldigt krämig. Fortfarande smet innuti (haha, nice surprise för Elin om vi inte upptäkt det innan^^). Sen gräddade vi klart den. Och smarrig blev den, kan jag säga.
Hemma hos Elin då. Pannkakstårta, kladdkaka, fiskdamm och lite kareoke. Massvis med skratt och prat. Orkar inte rabbla upp alla som var där, men måånga var vi iaf. Tack för en rolig kväll! Även om jag inte stanna så länge för att jag behövde plugga.
Pluggandet då? Jo, jag läste faktiskt igenom Olles anteckningar på 9 sidor. Haha, jag skrattar alltid när jag läser saker som  han skrivit! Roligaste läraren ever. Och så har jag läst en del i boken och mina antekningar. Så nu vet jag iaf vad vi har prov på imorgon. Naturkunskap btw.
Nu ska jag lämna er med lite bilder. Hoppas ni haft en lika trevlig helg som mig!


1 & 2; bakad med kärlek ;) , 3; har inga bilder från kalaset, men min älskade klänning som jag hade på mig iaf.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den var sååå good sååå ;D;D <333

2009-11-16 @ 00:04:25
URL: http://lyckopillerelin.blogg.se/
Postat av: Anneli

Svar: Okej.

Nej, vi har Mounis :p

2009-11-16 @ 17:15:14
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0