Min lilla kortis :'O

Jag fattar inte varför dom var tvugna att ändra facebook, det var ju bra innan! Nu kan jag inte skriva på "vad gör du just nu?"-saken :S Dåligt dåligt..
No-presentationen gick väldigt bra idag, skönt att den är över :) Däremot fick min grupp G på labbrapporten, haha!
Jag har träningsvärk i vaderna, inte bra.. För imorgon är det ju fest!
Var duktig nog att släpa mig till gymmet iaf.
Här har jag suttit och stört mig på Eira i typ ett dygn. För att hon inte svarar på sms. Och sen kollar jag mina mail. Och vet ni vad? Hon har glömt mobilen på Möja! :@ Nu måste jag typ mejla henne i en vecka i stället, kommer bli galen x)
Nä, nu ska jag ta med mig min onda huvudvärk och pallra mig iväg och duscha.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0