Nu blommar naglarna,

Vet ni vad?! Jag fick MVG på historiaprovet! Och jag hade alla rätt på G-frågorna, så jag slipper komplettera och har bara tyska- och matteprov på tisdag, och inte historia också ;) Och alla som inte tycker att det är så konstigt att jag fick mvg på historian för att jag är ett mvg-barn; visste ni att jag inte fick mvg på ett enda historiaprov i nian? Haha.
Har ni sett senaste Ica-reklamen? Me like it. EMD är ju med liksom.
Imorgon är jag ledig. Så skönt! Vi har operation dagsverk, jag ska vända på våran kompost :P
Vet ni vad jag har lärt mig idag? "Luftslottet som sprängdes" är trean i serien med "Män som hatar kvinnor". Och den har premiär på fredag (fast mina föräldrar ska se den imorgon)! Den ska jag och Eira se. Nån dag.
Jag har målat blommor på mina naglar idag. Det blev ingen hit precis, men jag kan leva med det.
Den här veckan kommer bli så great. Studiedag, ridning, shopping med Eira, byta julklappar hos Outi, julmarknad, filmkväll med Anneli, Daniels pjäs.. Nåt jag glömt? ;)


Kommentarer
Postat av: FRAPP

Jag slår vad om att du fick minst VG på varenda historiaprov i nian i alla fall, hihi :)

2009-11-24 @ 23:16:27
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0