Nya Kista Galleria

Today var jag och Eira och shoppade i Kista. Jag köpte ett linne, tröja, strumpbyxor och lite mer. Eira köpte en kofta (:
Idag var det också invigning av nya Kista galleria. Så nu kan man hitta, förutom dom gamla vanliga affärerna, bl.a Monki, United Colors of Benetton(?), Sisters o Brothers, Gant m.fl. Så lite extra folk var det, men som tur var var vi påväg hemåt när massorna strömmade in. Snart kommer kista bli nya k:fem, fast med människor i.
Jag kan tipsa om att dom har lite rabatter dom närmaste dagarna, eftersom att det är premiär.
Tyvärr hittade jag ingen julklapp till mammas kompisar, så jag får nog åka in till vällingby imorgon eller på fredag. Chokladkalender (tradition är tradition ;P) och tunika blev det inte heller för den delen.


Bland annat det här köpte jag. Fast tröjan är ljusare/brunare och linnet är ljusare/rödare :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0