To much stuff going on at the same time?

Jag har verkligen inte fått den tid i skolan som jag behövt för att skriva min 2 sidor långa labbrapport om daggmaskar, alltid strul med datasalar, så det blir till att jobba hemma i helgen. Men svenskauppsatsen gjorde jag klar idag iaf, och känner mig ganska nöjd och lättad inför imorgon.
Gissa vem som tittade förbi idag? Jojjo! Hon kom hem till mig lite akut och intervjuade mig. Det kändes lite udda, vi satt typ och skrattade hela tiden^^
Imorgon är det fredag. Då ska jag försöka hitta en present. Och ha filmkväll med Anneli. Det kommer bli najs.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det ska ju vara tyskt dubbel s :p den bokstaven som ser ut som ett b.

2009-11-27 @ 13:15:55
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: FRAPP

Haha, daggmaskar!



Svar: Åh, tack så mycket :D

2009-11-27 @ 13:41:08
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0