Trauma center - new blood

..så heter spelet som jag blivit beroende av ;P Man ska operera typ, fast det är lite personliga grejer med och så. Jag har bara misslyckats med två av fem (?) operationer typ! Haha!
Idag var solen äntligen framme, och himlen var molnfri. Gissa om jag var lycklig?!
Lilla Amanda är tyvärr sjuk, så det blev inget idag "/ Så slappade  hemma istället, men det var ganska nice det med.
Gissa vad jag ska göra på onsdag? Shoppa med min älskling <3 Saknar henne galet mycket. Och jag måste köpa en julklapp till nästa helg, så det blir perfa [:
Jag såg "I <3 Huckabees" idag. Ett tips, se inte den. Den suger, punkt slut. En väldigt konstig film.
Goodnight everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0