Vaccinerad och klar

Idag blev man då vaccinerad mot svininfluensan. Det kändes knappt nåt. Men nu är jag jätteöm och stel i armen + axeln. Jag går t.o.m runt och bär min vänsterarm med högerarmen. Får se om det blir nån gymning imorgon, känns inte som det nu..
Träffade Sunna i Vällingby idag och så gick vi och letade fram en present. Hoho, Elin ha inga höga förväntningar! xD sen träffade vi på Mashal också. Och Amanda skulle vi ha träffat, men det blev lite krångel och sen när hon va i Vällingby så var hennes mobil knas och hon kunde inte hitta oss "/
Mycket mer har inte hänt idag. Jag hade tänkt plugga matte men varken hann eller orkade, får göra det imorgon istället.
Snart är det helg! Ciao ;D <3

Kommentarer
Postat av: Elin HS

PRESEEEENT :D:D xD <3333

2009-11-13 @ 23:04:20
URL: http://lyckopillerelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0