Bröllopsfotografen

Idag var jag duktig och gick till och från skolan. Men ingen life is wonderful-känsla idag inte. Grått och trist väder, och sen regn.
Gymmade både i skolan (hade det på idrotten) och på curves.
Sen åkte jag in till stan och checkade in Sofias skola, innan vi gick och åt (då det kom en trevlig fullgubbe och pratade med mig om mina ben) och kollade på bio. Vi såg på premiären av "bröllopsfotografen". Den var rätt bra och roliga, men blev lite svensk och tråkig på slutet.
Har fått många positiva reaktioner på min lugg idag, båda muntligt, via sms och via msn. Så då måste jag väl passa i det? Haha! Det jobbiga med lugg bara är att den delar på sig osv hela tiden.
För första gången på hela veckan känner jag mig faktiskt mätt. Utan att behövt äta så mycket. Härlig känsla. Nu kanske jag kan bättra på mina vanor igen.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fett Fint med lugg!

2009-10-19 @ 07:42:35
URL: http://skrikpanik.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag vet hur det är :p min lugg vart ju inte alls som det var meningen på skolfotot XD

2009-10-21 @ 18:13:31
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0