Somethings up 24/7

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp!
I söndags var Linnéa, Eira, Jossan, Eve och Sofia här på liten halloweenkväll ;) Vi spelade massa vi (Eve är snyggast när hon boxas!) och kollade på filmen "From Hell" med Johnny Depp. Den var bra, utspelar sig på Jack the Rippers tid.
Kul att träffa"gamla" människor :)
Igår (efter att alla åkt) åkte jag till åkermyntan och träffade Mimmi, Sunna, Elin, Amanda, Alex och Jojjo. Sen drog vi hem till Mimmi och hade trevligt flummigt. "Det är konstigt Sunna, du och jag ligger alltid med varandra!" Haha^^ Vi såg filmerna "Next" och "Not another teenage movie", tyckte båda va bra :)
Idag vilade jag ut lite, kollade på tv och städade rummet (som såg ut som ett bombnedslag med skumgummi (A) över hela golvet efter i söndags). Sen åkte jag till stallet. Red Rodness, men det gick sådärr.
Sunnas mamma skjutsade mig till Vällingby senare. Hon pratar jättemycket göteborska ;o
Nu får ni några bilder från i söndags:

Eira och min fina "pumpa". Vi kan kalla honom Bert x) & halvdrogade Linnéor

Haha, jag och min dåliga timing ;) & everybody else.

Imorgon ska jag träffa lite EF-folk och sova hos Sofia! Kommer troligtvis blogga på torsdag igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0