Free like a bird

Den där huvudvärken som jag gick och la mig med igår kväll höll tyvärr i sig och pågade mig hela dan idag. Men nu har den äntligen försvunnit! :D
Pga huvudvärken hade jag ingen lust att göra nåt speciellt idag, men karvade ur en pumpa (den har ett väldigt fint ansikte ;]]), tränade på curves (var min 100:de gång så jag fick en t-shirt ;D) och gjorde klart powerpointen :) Så lite har jag fått gjort iaf, även om det roligaste jag gjort idag har vart att kolla på tv (men det är ju iofs inte helt fel heller (A)).
Imorgon ska mamma ha halloweenbjudning eller vad man ska kalla det, så det ska jag hjälpa till och fixa :)
Lovet har gått alldeles för fort, men jag har iaf hunnit med en hel del, så helt omärkbart gick det inte förbi.
Nu ska jag kolla på film med familjen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0