Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag, och gissa om man har ätit bullar! Men det är gott.
Det blev lite fail igår när vi (jag, Sunna, Mimmi, Jojjo) skulle hyra film på Ica. Deras filmdata var ur funktion, så vi fick nöja oss med det som tvn visade, som lyckligtvis var väldigt bra. "Hemma bäst" och "Vinnare och förlorare" blev kvällens filmer. Sen låg jag och Sunna och kramades halva natten som vanligt, den här gången slapp jag ligga på fönsterbrädan :)
Idag blev det av nån anledning så att Mimmi stannade kvar till halv sju, hehe. Farfar och farbror kom vid 4, så dom hann hon träffa innan hon gick också.
Nu på kvällen har jag tvättat håret och gjort tyskaläxan, så snart ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0