Lillen & Lillan = sjuka

Idag skulle vi ha matteprov, men läraren kom aldrig så vi hade håltmme istället^^ Och så fick vi sluta en lektion tidigare, tjoho!
Var teori på ridningen idag, vi fick svara på lite frågor. Sen satt vi lite olika folk i klubbis, det har blivit så härlig stämning där asså!
Jag håller på att bli förkyld D: Så nu knarkar jag te (har druckit 5-6 koppar idag :S), honung och blåbär. Halsduken är på framför tvn också. Snart börjas det med vitlöken och ingefäran, fy fan! Haha aa, jag vill va frisk :P
Skolfotot kom idag. Det blev sådär, okej. Jag har jättefeta kinder, fast det har jag ju också ;(
Isa var hos vetten idag. Hon var tydligen jättestel och vetten tyckte det va konstigt att vi inte märkt nåt, men vem fan vrider runt nacken på sin hund?! Nu går hon iaf på antibiotika. Vetten tog blodprov så hon ska kolla om det är en fästingsjukdom typ.
Nu ska jag tvätta håret, tudilu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0