Liten reunion.

Igår träffade jag Sofia, Maria, Elli och Linn inne i stan. Vi gick runt lite och åt sen kinesisk buffé på nån trevlig resturang. Efter det gick vi och mötte upp Josse och Malin och hyrde film, "Guess who" blev det. Senare åkte vi hem till Sofia, efter att ha köpt lite godis (35 kr/kg på ica, svårt att motstå!).
Idag åkte vi in till stan, splittrades lite hipp som happ och kollade runt i affärer. Jag upptäckte en affär, Scala tror jag den heter, med massvis med fina klänningar! Och toppar, i princip bara fest- och balkläder där. Jag hittade en svart liten festklänning med volanger och "strassrand/-bälte" under bysten.
Efter att vi lämnat Elli och Linn vid tåget tillbaka till Örebro så åkte jag hem, orkade inte gå runt i stan mer som jag hade planerat.
Och efter det har det inte hänt så mycket. Jag har gjort ugnspannkaka. Och halva powerpoint-presentationen till naturkunskapen.
Det har inte bara börjat bli mörkt väldigt, det är kallt också. När jag var ute för en liten stund sen så möttes jag av lukten av frost, gräsmattan glittrade av iskristaller och min andedräkt blev till imma.
Just nu har jag huvudvärk och mår illa, så nu ska jag krypa till kojs. Godnatt!

Sofia, jag och Maria provade klänningar på Monki. Vill ha! Och mamma sa att jag fick köpa (för hennes pengar) fast jag tyckte den va dyr ;o

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh, va gulliga kläningarna såg ut och vara ;)

2009-10-30 @ 01:03:39
URL: http://jaime.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0