Mona Lisas leende

Såg den filmen idag. Väldigt bra faktiskt. Den är ganska ny (tror jag) men utspelar sig på 1950-talet på en högskola (universitet?) för tjejer typ. Många kända ansikten bland skådisarna, bl.a Julia Roberts (åh vad jag älskar filmer med henne, hon är verkligen 'den skådespelaren sedan barndomen'), Kirsten Dunst, "Eric" från That 70's Show, mamman från Ensam hemma m.fl.
Idag har jag tagit en ganska lång promenad med Isa och pratat med Eira nästan hela tiden, trevligt trevligt, och lagat mat. Räkwok med kokosmjölk och pasta blev det :)
Imorgon är det matte, orientering (ska springa omkrng med Mimmi bland villaomådena (A)) och shopping! Jag och Mimmi ska till Vällingby nämligen, vi måste ju utnyttja clubdagarna på H&M (10% på allt) ;)
I'm longing for tomorrow..

btw, skulle jag passa i rak lugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0