Orienteringsdag

Jag och Mimmi valde den eklare banan på orienteringen eftersom ingen av oss kände sig på topp precis. Sorgligt nog så följde Mashal, Markus, Farbod och Aila med oss, fast att dom hade den andra banan. Dom kom helt fel och bestämde sig för att gå med oss istället, men det va kul :P
Från Kallhäll så skulle jag ta tågit till Spånga. Men det var nåt elfel vid sumpan, så vi fick sitta och vänta på att tåget skulle starta i 20 minuter. Spånga blev slutstationen för tåget, dvs kaotiskt mkt folk. Och massor som skulle in till stan. Massor som åkte min buss för att komma till tunnelbanan..
När jag kom hem var pappa så snäll att han gjorde pannakakssmet åt mig, så stekte jag :) Pannkakor med jordgubbssylt och keso är grymt gott! Fast med glass, choklad- och kolasås är inte helt fel heller ;)
Har slappat hela eftermiddan. Såg nyss en dokumentär (det händer inte ofta kan jag lova), "Varför blir de smala inte feta?". Den var väldigt bra och intressant faktiskt. Min tidigare planerade pizza blev reducerad till.. ingenting. Än så länge iallafall. Man blir bara så avundsjuk när man ser sånna människor.
Nu; diska och sen scrubs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0