Ronja Rövardotter here I come!

Idag har jag gjort en pumpalykta (hellre för tidigt än försent(A)), mamma gjorde pumparisotto av "köttet" och sen rostade vi kärnorna. Riktigt gott faktiskt!
Eftersom det (äntligen) var fint väder idag så passade jag på att motionera lite. Sprang 10km och gick 4 km :)
Matte och tyska har jag också hunnit med, men orkade inte städa. Det gör jag imorgon bitti så är det okej när Eve kommer sen efter skolan :D *wii*
Mamma tycker jag liknar Ronja Rövardotter. När jag är osminkad iaf. Och när håret är nytorkat så att lugger står nästan rakt ut(!). Lugg är lite mer svårskött än vad jag trodde. Den åker runt hela tiden, och är inte alls lika påverkad av tyngdlagen som resten av håret ;o
Goodnight pumpkin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0