Snowin' in October.

Vet ni vad, jag fick MVG på historiaprovet! First time in my life typ (är faktiskt seriös).
Stallet igår va kuligt. Jag red Max, han är fin. Amanda hade me sig Alex (pojkvän) och Oliver. Dom är trevliga och roliga små pöjkar.
Idag sa min mattelärare att jag verkar ha koll på matten. Det var roligt att höra :)
Jag har vart duktig och gjort engelskaläxan idag. Jag gillar engelska. Iallafall språket.
Och så har jag köpt pizza och lite busiga saker (mamma är inte hemma).
Imorgon ska jag klippa mig! Tjoho :D Har inte klippt mig sen början på sommaren!
Det är bara två veckor kvar till höstlovet! Då ska det bli kul, har lite planer :)
Nu känner jag att jag är allmänt tråkig, så nu ska jag göra nåt annat istället^^

Kommentarer
Postat av: Mimim

Ja det snöade idag :P haha <3

2009-10-14 @ 23:03:32
URL: http://jaime.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0