Träningsvärk

Idag har jag inte gjort så mycket, mest slappat, städat rummet, målat naglarna (stelnat blod-röda) och haft träningsvärk. Extremt mycket träningsvärk. Jag kan inte gå normalt, sätta/resa mig utan komplikationer.. Jag har faktiskt legat och garvat åt mig själv ett flertal gånger idag, bara för att jag är så handikappad^^
Imorgon blir det kul, då är det halloweenkväll ;)
Kollar på "Little Miss Sunshine", men just nu är det nyheter. Haha, jag gillar hennes bror, Dwayne. Han pratar inte (kan men vill inte), och när hans morbror frågar om han inte pratar med kompisar så skriver han "I hate everyone" på en lapp. Då frågar morbrorn, men din familj då?, och då stryker Dwayne under "everyone", haha!
Glöm inte att ställa tillbaka klockan 1 timme inatt, nu blir det vintertid.
Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Hermaaan!

Little Miss Sunshine är skitbra ;D <3

2009-10-25 @ 23:28:21
Postat av: Mimmi

Jag vet inte när vi har prov men jag tränar lite i förväg ;) <3

2009-10-27 @ 21:50:12
URL: http://jaime.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0