Glader

Känner mig väldigt glad just nu. Smsar med Eira och ska snart kolla på Day after Tomorrow (:
Idag slutade vi kl 12 för att engelskan va inställd. Fast vi stannade kvar i skolan och åt lasagne (mums!).
Idag har jag pratat med Sofia lite. Det var länge sen. Båda kom på det typ samtidigt.
Och så har jag träffat Jonas i stan. Men efter att gått runt lite i typ två timmar så ringer hans familj som har låst ut sig. Så då var han tvungen att åka hem^^
Jag har inte ätit nån middag idag. Eller mellis. Ingenting sen lunch faktiskt. Men jag är typ inte hungrig.
Jag kommer vakna upp glad imorgon :P
Imorgon har vi matteprov och lacross (idrott), sen slutar vi! :D 11.15
Vad har alla för planer inför helgen?
Imorgon ska jag kanske shoppa och sen troligtvis till landet. Annars ska jag nog träffa Sofia nån dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0