Gymnasiet, inte bara lek..

Shoppade igår med Eira, bildresultat kommer imorgon om jag hinner lägga in ;)
Haha, vi var helt galna inne på H&M! Och fan vad jag babblade på hela tiden, antar att jag har saknat in lilla kortis <3
Såg massor med fina stickade KORTÄRMADE koftor. Det var synd, för annars var dom väldigt fina.
Min ena nagel håller på att gå av. Det är tragiskt. Dom ser och som lyckade lösnaglar och nu måste jag klippa ner alla typ D:
Fick tillbaka engelska uppsatserna idag. Shit vad bra det hade gått! Typ inte ett enda fel förutom stor bokstav på språk.^^
Red Rodness idag. På galoppbanan. Skoj! Gick väldigt bra faktiskt, jag satt ju kvar ;)
Har suttit en timme nu på kvällen och gjort matteläxan. Hade inte SÅ mkt idag, jämfört med andra dagar. BARA 6 sidor!
Vi ska läsa "låt den rätte komma in" på svenskan På fyra veckor. Jag kommer behöva läsa snabbt, för att va mig. Filmen sög, så hoppas att boken är bättre.
Nu ska duscha bort den trevliga hästlukten. Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej Det va länge sen! Hoppas allt e bra med dig

Sv: tack =)

2009-09-16 @ 21:16:49
URL: http://skrikpanik.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vi kan byta. Du får läsa våran jättetöntiga bok så kan jag läsa din bok :p

2009-09-21 @ 22:17:42
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vi kan byta. Du får läsa våran jättetöntiga bok så kan jag läsa din bok :p

2009-09-21 @ 22:18:17
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0