Hej hopp!

Ridning idag. Gick bra. Red Rodness på galoppbanan. Amanda ramla av, tihi. Så nästa vecka blir det tårta.
Har lite ont i magen och mår lite illa. Kanske borde äta middag? Nja.
En intressant sak har inträffat. Jag tänker på DANSKA ibland. Och tyska. Men danska, seriöst.. Helt sjukt. Bara för att jag börjat kolla på livvakterna. Dom borde ha en varningstext med bieffekter.
Jag måste läsa 25 sidor i boken till imorgon. Kommer det att gå? Troligtvis inte. Men jag kan ju alltid låtsas.
Men nu ska jag duscha, luktar en aning häst..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

xD :) hehehe xD jag har samma problem... bara att jag tänker på norska och engelska XD :)

skratta lite åt herman från mig om att hon ramlade av ;D <3333

2009-09-28 @ 22:40:03
URL: http://ufobullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0