Helg!

Idag stannade jag kvar i skolan till 13.40, fast jag sutade 11.15. Varför? Stödmatte. Men det var bra faktiskt. Ska nog börja gå på det varje vecka, annars skulle jag bara behöva sitta och göra det hemma istället.
Efter det åkte jag iaf till vällingby och köpte present till mamma och Jossan. Hittade inget till Daniel. Det är så svårt att ge honom saker, allt han vill ha är antingen tekniskt eller dyrt.
Har inte så mycket mer att skriva. Imorgon åker jag till landet. Linda är där.
Igår såg jag "Män som hatar kvinnor". Den var bra. Men riktigt hemsk. Fast mest i början. Men vilka feel good moments det finns i den. Tycker jag, men jag har alltid varit för vedergällning.
Juste, skolfoto på måndag! Och jag har världens finnar i fejjan. Inte kul.
Ska försöka vara nyttig tills på fredag. För då blir dt lite special. Hoppas jag kan hålla det nu bara för att jag skriver det här.
I helgen ska jag läsa "låt den rätte komma in", va med kompis(ar) och plugga matte (+ rita upp en karta på det, har jag kommit på), historia, tyska och ev engelska och naturkunskap. Har historia + naturprov nästa, plus engelska och mattetest (VDM).
Vad ska ni hitta på i helgen då?

Kommentarer
Postat av: sofia

ska också plugga, har prov i svenska,historia och samhäll i ett och samma prov :-s

2009-09-19 @ 14:27:08
URL: http://deepmind.blogg.se/
Postat av: Maribelle

Vah!? går du på stödmatte!?

2009-09-19 @ 23:26:59
URL: http://psychokiller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0