Kallt som in i Norden.

Tyskaprov idag. Det var ganska svårt. Tror att det gick okej, men inget mvg precis..
Matteprovet däremot kändes väldigt enkelt. Mycket enklare än boken. Happy surprise liksom.
Apropå prov fick vi tillbaka ena delen av engelskatestet. Grammatik och glosdelen var det. Jag fick 90/95! Jao.
Red Mon Ami idag. För första gången på terminen så red vi faktiskt dressyr. Inne. Det var kul och gick bra.
Haha, vilken dålig humor jag, Jojjo och Mändi har! Fan vad vi skrattade asså. ;)
Jag har ett litet problem. Jag kan inte äta normalt, antingen äter jag jättemycket eller jättlite. Hetsäter eller svälter. Det senare alternativet är dock att föredra. ^^
Nu var det dethär med att läsa boken igen. Har typ 30 sidor kvar tills imorgon. Men det ska väl gå, det måste det, vi har ett sånt där jobbigt förhör (skriftligt) på boken varje onsdag.
Men nu ska jag duscha, sen ska jag läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0