Läxor..

Igår red jag Max. Det gick bra, han var lugn och fin.
Vinglade omkring väldigt mycket med Amanda på kvällen, så tillslut krockade vi med våra fina cyklar. Vi äger :) Nästa vecka ska vi nog cykla med reflexvästar, haha!
Nu har matten kommit igång på riktigt. Igår hade vi 12 sidor i läxa och idag fick vi typ 7!
+ att jag har en engelskauppsats till imorgon (men har skrivit den nu) och en tyskaläxa till nästa vecka som består av ca 50 glosor + läsa 3 sidor o sammanfatta + göra 3 övningar!
Min tyskagrupp har blivit störra nu btw. Nu är vi åtta, det är najs.
Vi fick kolla på mattediagnosen idag, jag fick 45/50. Fast är lite besviken^^
Har inte gjort så mkt idag. Läxor, tv och sprungit. Och ätit prinsesstårta! (mammas o pappas födelsedag)
Det funkar fortfarande inte att logga in på Fronter hemifrån, trots att jag bytte lösenord idag i skolan :@
Nu ska jag kolla på nån film.
Puss!

Kommentarer
Postat av: AMANDAAH!

Mihihih :* <3

Såklart vi äger! xD

Vi är så jävla sexiga på att cykla.. ;D <3 :'D

2009-09-10 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0