Lysande!

Idag slapp vi historia pga att vi fick en introduktion i bibblan istället. Nice.
Idag har jag inte gjort så mycket. Lagat broccolisoppa med fetaoströra, sprungit (med reflexväst, kände mig bara lite synlig!) och kollat på "överlevarna" (serie på tv4, väldigt bra tycker jag) i sällskap av lite mintchoklad. Imorgon ska jag va mer nyttig!
Hade lust att skriva ned lite tankar nu på kvällen, så letade upp några gamla dagböcker. Men läste lite i dom.. oj oj, allt för många smärtsamma minnen..
Jag och Mimmi pratade om massa gamla kärleksgrejer, ex, flörtar och triangeldraman. Farbod ba "fan vad komplicerat". Sen satt han och retades med oss hela nk-lektionen. Typ att vi skulle strula med Oskar och att Mimmi skulle gifta sig med honom. Jävlar vad mycket han höll på asså! Jag och Mimmi ba "eeuw?!" ^^
Snart ska jag kolla på Dexter och sen ska jag gå och lägga mig. Börjar tidigt i morgon, 8.00, men tyska. Men det är ju iofs kul (läraren är bra).
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Nina

Det här är en av nackdelarna jag såg i att skriva dagbok, alla dåliga och smärtsamma minnen. Been there, done that. Usch vad dåligt man mår när man läser allt igen och "återupplever" det.

2009-09-09 @ 18:15:05
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Mimmi

2009-09-12 @ 23:04:42
URL: http://varhastpalette.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja det var då fan va farbod höll på :P <333

2009-09-12 @ 23:05:20
URL: http://varhastpalette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0