Mystiska trädmönster och påverkade tanter.

I fredags slutade Eve tydligen 13.30, så då åkte vi och shoppade lite i vällingby. Jag köpte en tröja från gina, 3 nagellack (3 för 60:- på Åhlens!), tröja och hårnålar från H&M (20% på dyraste varan). Vilken readag vi prickade in!
Sen gick vi till ÖB och köpte godis och sen åkte vi hem till Eve. Nån gång efter åtta tog vi på oss mjukisar, sockor och fleecetröjor, och bredde ut liggunderlag, dynor och filtar på studsmattan. Sen stannade vi kvar där till kl 3.
"Oj vilket konstigt moln. Eller det svarta kanske inte är ett moln, det vita kanske är molnet!" -Eve beskådar stjärnhimlen.
"Jag ser tre människor, och dom gör nåt!"
Haha, vi hade rätt kul vi ;)
Lördag: sprang och gjorde mig sen snabbt("snabbt") iordning för att åka till mammas kompis. Där bjöds det på grillat och fika. Champagne är inte gott förresten. Underhållningen var smått påverkade (med ett intag av 0-2 vinflaskor/var) medelålerskvinnor som pratade om allt möjligt. Men det var kul, även om jag inte fatta allt för att mkt var på finska^^ På kvällen blev det tända ljus och så, och blev bara såå myskvällssugen! Måste ha det nån dag. Myskväll med höstkänsla.
Kom hem halv 12 typ och är ganska trött nu så ska gå och lägga mig.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad mys. Vi borde ha nån filmkväll åså. Eller kanske grilla som vi gjorde förut innan skolavslutningen.



Svar: Det var jättekul :-) :-), men jag var skitnervös innan:s.

2009-09-13 @ 17:33:27
URL: http://deepmind.blogg.se/
Postat av: sofia

Vad mys. Vi borde ha nån filmkväll åså. Eller kanske grilla som vi gjorde förut innan skolavslutningen.



Svar: Det var jättekul :-) :-), men jag var skitnervös innan:s.

2009-09-13 @ 17:33:44
URL: http://deepmind.blogg.se/
Postat av: sofia

oj, det blev dubbelt :s

2009-09-13 @ 17:34:17
URL: http://deepmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0