Söndag

Så mycket plugg blev det inte av. Bara historia och läsa i "låt den r...".
Kortspel blev det igår kväll. Jag och mamma är så roliga tillsammans när vi är trötta. Vi sjunger typ hela tiden och hör lite fel på vad den andra säger:
Jag: "Jag ser att klöver intekommit så långt" (pratar om kortspel)
M: "Nej, det är varmare här"
J: "Va?"
M: "Ja, du pratade väl om löven?"
J: "Ja"
M: "Ja, det är varmare här."
J: "vaa? Vad har det med klöver att göra?"

Idag har jag handlat och pluggat. Men inte sista delen, för fronter funkar inte så kan inte se den :S och det är prov imorgon.. Och skolfoto!
Nu ska jag gå till kojs.. snart..

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHA :D



Svar: Haha, det är väl inte så konstigt med jordgubbar på mackan? (a) Tacktack!

2009-09-21 @ 21:37:16
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vi har skolfoto på torsdag :o höhö. På våran jättelånga sovmorgon :(

2009-09-21 @ 22:14:42
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0