Söndag

Nu är jag tillbaka från landet. Inte så stor skillnad från i somras föruom kylan. Men man kunde fortfarand bada (benen domnade lite bara, hehe), plocka smultron och blåhallon ;)
Var med Nora på lördan. Vi pratade och skrattade väldigt mycket. Ja, svenskar är ju mkt allmänbildade. Jag lärde Nora vilken kontinent USA låg i^^
Eftersom vi inte kunde titta på tv eftersom att vi inte tog med oss boxen så spenderades kvällarna med yatzy, kortspel och väldigt mycket garv! Vi var minst sagt trötta och flummiga.
Idag har jag målat naglarna(!). Röda med guldglitter. Målade två lager men tycker att dom blev lite ljusa, så ska kanske måla ett lager till sen. Eller typ imorgon. För nu är det mörkt ute och jag får inte måla inne^^
Kollade på Biggles tänder idag och såg att dom är lite mörka :S Ska kolla om några dagar igen ifall det bara är smuts eller om jag ska gå till vetten med honom.
På fredag ska jag hem till Eve. Studsmattekväll! Woho, det var länge sen. Då ska jag ta med mig varma kläder. Det blir väldigt kallt nuförtiden sörrni.
Så imorgon ska jag ringa Britta och fråga om jag får komma och hälsa på klassen under dan.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, kul att du ska hälsa på klassen. Har också tänkt på att göra det, men har inte riktigt nån att hälsa på om man säger så, haha (a)

2009-09-06 @ 22:19:14
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: A, det verkar jättekul ju :)

Var du föresten i eks idag då? Hur var det isåfall?

2009-09-07 @ 20:06:40
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0