Thursday feels like Friday.

Jag stör mig på blogg.se! Jag måste gå in under arkiv för att se om nån kommenterat.
Idag har jag tränat på curves med Anneli (trevligttrevligt^^), gjort halva tyskaläxan (vi har 82 glosor!) och.. inte så mycket mer.
Längtar tills imorron! Kort skoldag, sen hälsa på på EKS och sen hem till Eve. Saknar min perversa ungjävel :* har inte träffat henne sen innan lovet!
Nu ska jag försöka fånga in min lilla bitchkanin. Även om det var han som inte bet mig blodig igår. Men han är bara så jävla dryg ibland -.-
Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

"ÅÅhh, kolla den där ser ut som tre gubbar som sitter och gör nåt.. :o" ;D

2009-09-12 @ 18:13:56
URL: http://missjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0