Tjejkväll@Curves

Idag har jag typ världens träningsvärk i benen. Gissa om det gick segt att springa!^^
Har vart på Curves på kvällen, på tjejkväll. Det var trevligt och mättande. dom hade en liten buffé + provsmakning av typ energibars och proteinshakes. Sen var det lotteri också, med massa fina priser. Jag vann inget, men mamma vann ett presentkor på Triumph på 100 kr.
Min nagel har gått av nu, det ä väigt sorgligt.
Här får lite bilder från bl.a måndags.
Nån somm vill shoppa med mig i Kista på måndag förresten? ;o

Söta lilla Eira. Vi åt jättegod chokladkolapaj, men jag kom först på att foto efteråt.

Sakerna jag köpte: linne, tröja, polo(<3), deo, strumpor och finngrejs från H&M. Mössa från Gina.

Måndag: "Är inte den här lite wannabe mig?!"-outfiten (Eira fattar ;]) Tisdag: Mysig klädsel i höstkylan.
Förresten har löven börjat bli gulröda nu. Finfint!
Nu ska jag icke störa er längre, godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Nina

Fina grejer! Måste också shoppa.. :)

2009-09-17 @ 20:01:46
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0