Cuttelicut

Igår hade jag första tyskalektionen. Det gick ganska bra. Vi va bara 3 pers. Idag va vi 2. Läraren pratar tyska typ hela tiden, men hon är bra :)
Igår red jag Tieke. Det gick bra. Vi galopperade typ 3-4 gånger i skogen (:
Idag hade vi första riktiga gympalektionen. Vi var ute och spelade lacross. Det var faktiskt kul, men man blev ganska så trött, och stekt utav solen. Mitt lag var jag, Ola, Marsal och Siham. Vi hade ganska mycket laganda faktiskt, sånt e härligt :P
Middagen idag was cooked by me. Typ köttfärs- och potatismosgratäng blev det. Fast jag är väldigt skillad, så jag råkade cutta min tumme när jag hackade lök (A) Nageln gick av..
Nu på kvällen har jag sprungit (det är ganska skönt med kvällsbriser faktiskt) och kollat på film. The Benchwarmers typ. den var rolig^^
Juste, igår fick vi tillbaka engelska diagnosen. Jag fick 64/70 :)
Nu ska jag kolla på scrubs. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0