April 12, 2010

Glad påsk i efterskott! Nu var det väldigt länge sen jag skrev, men så blir det ibland.. I'm a busy person you know (not).
Jaja, nu har det precis vart påsklov och solen börjar komma fram på riktigt, skönt! På lovet träffade jag kompisar, städade, tränade och åt väldigt mycket mat. Ett underbart lov!
Just nu väntar jag på att bilderna från påskknytiset/Eves födelsedag ska laddas över rill datorn. Det går lite segt.
Undertiden kan jag berätta att jag har röjt ur mina skåp, så nu äger jag bara hälften så mycket som jag gjorde förut. Skönt! Det känns rätt fräsht, även om jag just nu behöver flytta ut det sista och dammsuga.
Igår var jag, mamma, Sofia och hennes mamma på trädgårdsmässan. Det var fint där^^ Iallafall så köpte vi en hyacint som vi har på uppfarten. När jag kom hem idag så satt det två humlor på den, och typ fem bin! Sommar säger jag bara (och tur att vi inte satte den bredvid ytterdörren).

Några bilder från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0