And I wonder if I've ever crossed your mind..

Friluftsdag vart inte så farligt trots allt. Först hade vi en liten "tävling" i tre etapper, och min grupp var helt klart bäst. Vi fick vatten att koka med en(!) tändsticka (de andra använda ca tio), och vårt te var rosa och smakade hallon (och luktade inte kiss, som vissa andras..). Vi ägde helt enkelt. Sen åt vi grillad korv och paddlade kajak. Och det var inte så läskigt, jag kom till och med i och ur kajaken alldeles själv!
Visste ni att man inte kan tanka på sitt acceskort om man redan har nåt på det? Så nu har jag ett blått acceskort. Pluskort. Fina grejer vet ni.
Idag var det första ridlektionen i nya gruppen, och det gick lite halvt åt helvete sådär. Det var inget som var för svårt, nej nej, men jag och Pyret hade inte en av våra bästa sammarbetsdagar precis.. Nu kommer alla säkert tro att jag är hur dålig som helst! Typiskt. Förresten så har några hästar i stallet fått svamp/ringorm, så alla har egna bortsar nu. Borstarna ligger i "3"-kassar som hänger utanför varje häst. Det ser ut som att alla har fått en liten goodiebag. Och reklam längs hela stallgången!
Imorgon har jag min första historia B-lektion. Hoppas att läraren är bra, annars kommer jag ångra att jag valde det. Jag slutar 15.45 liksom, bara därför.

Kommentarer
Postat av: elin

bytt ridgrupp? till? :D

2010-09-01 @ 00:13:27
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Nej, jag visste inte att man inte kunde ladda på ett laddat acess kort, men nu vet jag det! Hoppas att sl vill flytta över mitt terminskort och mitt fritidskort till mitt gamla sommarlovskort. Jag vill inte ha ett blått kort!

2010-09-01 @ 17:29:08
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Eve

Du gjorde väldigt bra val alltså, haha! ;) I knoww...

2010-09-01 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0